Trgovina i promet robe prošli su kroz veliku transformaciju i umesto velikih poslovnih sistema, danas na tržištu imamo mnoštvo malih i trgovaca koji su u ekspanziji i kojima je adekvatno skladištenje robe i lagera imperativ da bi opstali na konkurentnom tržištu.
Da bismo odgovorili potrebama naših biznis klijenata, u ponudi imamo rešenja za skladištenje robnih zaliha – lagera u potpunosti prilagođena prirodi njihovog poslovanja.
Prednosti naših jedinica za uslužno skladištenje robe i lagera
Osnovu naše ponude čine mini skladišta (boxovi) za male firme. Njihove dimenzije prilagođene su skladištenju potrebnih količina robe i držanju optimalnog lagera. Ovakve skladišne jedinice imaju niz prednosti u odnosu na klasičan magacinski koncept.
Smanjenje ukupnih troškova poslovanja
Biznisi bazirani na trgovini raznom mešovitom robom i preko interneta (e-commerce) mogu se uspešno obavljati bez klasičnog kancelarijskog prostora. Preduzetnici mogu u našem boxu držati lager i sve drugo što im je potrebno, a komercijalni deo posla obavljati putem mobilnog telefona, emaila i putem sajta ili društvenih mreža.
Lak unos i iznos robe
Prostorna organizacija i dimenzije skladišta omogućavaju efikasno unošenje i iznošenje robe i olakšanu evidenciju stanja zaliha.
Brz, momentalan pristup robi i lageru kad god se ukaže potreba
Nije neuobičajeno da su vam pristup robi i lageru potrebni na dnevnom nivou, pa čak i više puta na dan. Kod nas u tom pogledu nemate nikakvih ograničenja – svom skladištu pristupate u bilo kom trenutku.
Pristupanje mini skladištu pod punom kontrolom klijenta
Ko ima pristup skladišnoj jedinici određujete isključivo vi kao zakupac.
Fizičko-tehničko obezbeđenje skladištene robe i lagera
Naši boxovi su otporni na požar i vremenske nepogode, a obezbeđeni su alarmnim sistemima, video-nadzorom, reflektorima i čuvarskom službom 24 časa dnevno. Osim toga, vodimo računa o čistoći prostora ispred i oko mini skladišta, kao i o uklanjanju štetočina.
Osiguranje sadržaja skladišta robe
Sadržaj skladišta robe čiji ste zakupac može se osigurati, što obezbeđuje dodatnu sigurnost u vašem poslovanju.
Povoljne cene zakupa i fleksibilnost
Cena skladištenja robe je izuzetno povoljna, a fleksibilnost je obezbeđena mogušćnošću sklapanja ugovora o zakupu na različite – duže ili kraće – vremenske periode.
Mogućnost iznajmljivanja klimatizovanog boxa
Ukoliko se bavite prometom određenih prehrambenih proizvoda, suplemenata u ishrani ili bilo kojom drugom robom koja zahteva privremeno skladištenje na određenoj temperaturi u ponudi imamo klimatizovane boxeve.
Kome su namenjena mini skladišta robe i šta se njima dobija?
Skladištenje robe i lagera u našim mini skladištima idealno je za preduzetnike i manja preduzeća koja se bave trgovinom – maloprodajom i koja po pravilu imaju potrebu za držanjem manjih lagera mešovite robe.
Za preduzetnike i firme koje se trgovinom preko interneta, ovakva mini skladišta su odlično rešenje, jer ih oslobađaju obaveze da skladištenje lagera vrše u stanu ili drugom neuslovnom prostoru (garaža, dvorište, udaljena vikendica, druga iznajmljena nekretnina, držanje u prtljažniku vozila).
Serviseri i majstori takođe imaju potrebu za skladištenjem velikog broja alata, mašina, repromaterijala, delova i druge opreme. Moleri, serviseri klima, baštovani i drugi često zakupljuju tzv. flexi prostore sa posebnim odeljcima za kancelarije, radionicu i magacin, što se po pravilu ispostavi kao skupo i nefleksibilno rešenje.
Mini skladišta su, međutim, daleko isplativija solucija, naročito ukoliko u poslovnoj ponudi postoje i elementi poput lakog prilaska vozila skladišnoj jedinici.
Skladištenje i transport robe
Ako ste preduzetnik ili imate mali tim preduzeća uz sebe, moguće je da će vam biti potrebna dodatna pomoć oko pakovanja i transporta robe i njenog skladištenja. U tom slučaju, slobodno nam se obratite.
Torobox mini skladišta – optimalno skladišno rešenje za mali biznis
Posao koji uključuje trgovinu robom je dinamičan, fleksibilan i zahteva često skaliranje, odnosno promenu u obimu poslovanja. Ekspanzija biznisa i same firme tradicionalno je čest razlog za selidbu u novi poslovni prostor. Sem toga, fluktuacija lagera je redovna pojava koja se dešava na dnevnom nivou.
Upravo iz tih razloga, da ne biste gubili vreme i novac na neprestano prilagođavanje novim okolnostima, naša mini skladišta vam mogu poslužiti kao svojevrstan amortizer stalnih promena, što vam omogužava da se u potpunosti posvetite svom osnovnom biznisu.
Takođe, ako vam je posao sezonskog karaktera ili se suoči sa kraćom ili dugotrajnijom krizom tržišta, upravo će fleksibilnost uslova zakupa mini skladišta doći do punog izražaja, jer nećete biti u poziciji da imate dugoročne i visoke fiksne troškove skladištenja lagera, kancelarijskog materijala ili zadržavanja poslovnih prostorija.
Sem robe i lagera, u našim jedinicama možete skladištiti i druge stvari, predmete i opremu, različite po svojstvima i namenama. Za više informacija, pogledajte stranicu Skladištenje stvari.