10 pitanja koja treba da postavite kada iznajmljujete mini skladište

Home / Blog / 10 pitanja koja treba da postavite kada iznajmljujete mini skladište

Kada uvidite da vam je potreban dodatni prostor, bilo da je to zbog selidbe ili jednostavno imate ograničenja u životnom ili poslovnom prostoru, odluka da iznajmite mini skladište postaje sasvim prirodan korak.

A pre nego što taj korak napravite, najvažnije je da budete sigurni da donosite pravu odluku za sebe i svoje stvari. Prostor je osnovni faktor za dobru uslugu skladištenja stvari, ali podjednako su važni i drugi aspekti – pristup, obezbeđenje, održavanje itd… Zato se pobrinite da dobijete odgovore na sledeća važna pitanja:

  1. 1. Koja je cena zakupa mini skladišta?

Verovatno nema potrebe da podsećamo da ovo pitate….ali zato valja podsetiti na važnost procene da li za svoj novac dobijate kvalitet koji očekujete.  Pitanja koja slede će vam olakšati procenu i donošenje odluke.

  1. 2. Da li će moje stvari biti bezbedne?

Naravno, očekujete punu bezbednost svojih stvari. Postavite zato sva pitanja koja će vam pomoći da steknete poverenje…Koje vidove obezbeđenja kompanija primenjuje? Da li postoje kamere, sistemi nadzora, fizičko prisustvo službe obezbeđenja? Da li je bilo incidenata vezanih za bezbednost skladišta, i šta je kompanija preduzimala u tim prilikama?

  1. 3. Koji tip i koje dimenzije skladišta da odaberem?

Važno je da se informišete o tipovima i dimenzijama raspoloživih skladišnih jedinica. Te informacija će vam pomoći da procenite da li je mini skladište rešenje za vas, i to pre nego što potrošite svoje vreme i novac. Ukoliko niste sigurni koji tip skladišta vam je potreban, predlažemo da izmerite svoje stvari ili kutije u koje ćete ih pakovati, i da odluku o tipu i veličini svoje skladišne jedinice donesete u saradnji sa zaposlenima u Toro Box-u.

  1. 4. Koliko traje zakup?

Da li mogu da rentiram skladište na kratak vremenski period? Koje su opcije ako mi treba dugoročno skladištenje? Pre nego što bilo šta dogovorite i potpišete, proverite da li vam politika skladišta u pogledu rokova odgovara, i da li pokriva vaše potrebe i planove. Nema razloga da plaćate najam skladišta duže nego što vam je potrebno! Definišite svoje rokove i dogovorite se  za period koji vam je potreban. Kada govorimo o rokovima, ne zaboravite da se raspitate koliko ranije treba da obavestite svoje skladište da želite da iznesete svoje stvari.

  1. 5. Da li ću moći da pristupim svojim stvarima kada god želim?

U zavisnosti od toga da li je vaša potreba da smestite stvari na početku i iznesete ih na kraju zakupa, ili vam je pak potreban periodičan ili redovan pristup vašoj skladišnoj jedinici, postoji niz detalja koje valja imati na umu. Pitajte da li skladište ima opciju pristupa 24/7, i da li postoje ograničenja  ili posebni uslovi za pristup. Proverite i da li ste vi jedini sa pristupom zakupljenoj skladišnoj jedinici, ili joj može pristupiti i neko od zaposlenih (što vam može biti posebno važno ako vam zatreba pomoć u režimu pristupa vašem skladištu u bilo koje doba dana ili noći)

  1. 6. Ko će biti u kontaktu sa mnom kada mi to bude potrebno?

Želite uslugu skladišta od ekipe kojoj je stalo do svog prostora i stvari koje su u njemu smeštene. Takođe, razumljivo je da želite da imate sagovornika i mogućnost komunikacije po pitanju vašeg mini skladišta tokom perioda zakupa. Postavite zato pitanja koja su vam važna – na taj način ćete sebi obezbediti sigurnost, a kompaniji od koje iznajmljujete skladište dajete informacije o svojim prioritetima. Ko će mi se javiti na telefon? Mogu li zvati noću, ili vikendom? Da li da zovem, ili da pišem mail ili sms? Sve su to stvari koje je dobro da znate pre nego što zakupite skladište.

  1. 7. Da li mogu da osiguram svoje stvari?

Ako je vredno skladištenja, vredno je i osiguranja. Raspitajte se da li i pod kojim uslovima možete osigurati svoje stvari za period dok su one u vašem mini skladištu, i obezbedite sebi potpuni spokoj što se tiče čuvanja vaših stvari.

  1. 8. Kako se održava higijena skladišta i okoline?

Pre nego što se odlučite za iznajmljivanje mini skladišta, uverite se da vam odgovara higijenski kriterijum koji se primenjuje u skladištima i oko njih. Čišćenje same skladišne jedinice će dok je koristite biti vaša obaveza, ali urednost i održavanje ambijenta skladišta, pristupa jedinicama i svih pratećih prostora je neosporan faktor u vašoj odluci. I sama kancelarija u kojoj ćete razgovarati sa zaposlenima može vam dati nagoveštaj pristupa kompanije kada je reč o domaćinskom ponašanju. Prokišnjavanja, zaprljane površine, nagoveštaji vlage, buđi ili prisustva štetočina moraju biti sanirani u najkraćem mogućem roku, kako bi se izbeglo širenje problema. Pitajte koliko, kako i kada se obavlja saniranje eventualnih problematičnih situacija pre nego što se one izmaknu kontroli.

  1. 9. A šta je sa zaštitom od požara?

Nemojte podrazumevati da su sistemi zaštite od požara deo servisa koji zakupljujete: raspitajte se o svemu. Da li postoje prskalice, aparati za gašenje požara, alarmi za dim?

  1. 10. Da li postoje posebni uslovi za korišćenje usluge mini skladišta?

Svaki pružalac usluge može imati specifične propozicije kojih se klijent mora pridržavati. Raspitajte se da li, pored pitanja koja ste već postavili, postoji još nešto što morate znati pre nego što započnete zakup skladišta.

Sve u svemu….

U Toro Boxu sa ponosom kažemo da donosimo bezbednu i kvalitetnu uslugu mini skladišta, i to dokazujemo bezbednosnim kriterijumima, dobrim održavanjem, povoljnim cenama i dobrim odnosima sa našim klijentima. Pitanja koja smo naveli samo su neka od važnih pitanja koja valja postaviti pre donošenja odluke ili potpisivanja ugovora za zakup mini skladišta. Za detalje i dodatne informacije uvek se možete raspitati na naš broj telefona, na našem sajtu, na mail torobox@gmail.com,  ili na našim profilima na FB i Insta